Thursday 12 April 2012

THANK YOU



Assalamualaikaum and salam sejahtera kepada semua pembaca.. tajuk diatas ialah thank you!! and really2 nak cakap kat ibu n ayah.. THANK YOU IBU AND AYAH.. coz belikan aku baju abru plus kasut yang dah lame gile.. hahahah..

n korang tau tak.. aku ade bace blog kengkawan aku tadi hahah..really funny..dorang gaduh..ntahapapa la.. asihh..tak dek la my mean dorang tak dek la gaduh sampai betumbuk tumbuk cam tu ... just balas balas update blog jer.. wek wek.. padahal dorang dok kelas skali makan semeje tidur je tak sebantal.. n semalan.. aku ade geram gile ngan sesorang jer.. dasar mulut laser ak bertapis.. agak gak betul la ape yang dikata kan kat bawah niekan
 mulut tuh.. laser semacam jer...dah la cakap merapu rapu..asyik nak tengking jer.. weh..dulu aku pon mulut laser gak.. tapi tak dek la sampai nak marah.. ergh. sabo jer la aku ngan kau niek..kalau nak tegur tu lek lok la skit..ape kau ingat kau tu baik sangat ke.. ramai lagi pompuan cantik tapi mulut tapis jugak weih.. ergh..

No comments:

Post a Comment